cuneyt273 ARKADAŞLAR VERDİĞİNİZ LOADMİXER PROGRAMINI İNDİRDİM VE SHOW THE CROWDS ON ŞIKKINI DA İŞARETLEDİM AMA BİĞ TÜRLÜ SEYİRCİ GOZOUKMUYOR YARDIM LÜTFEN