vinsanity35 ya abi yardımcı olun nası mount lucam çalışmıo bi çalışıo bi çalışmıo oyun napcam yardım edin
abk35 arkadaş daemon tools tan sürücü sayısını arttır.sonra mount imageden oyunu kopyaladığın yerdeki-veya crack dosyası içindeki dosyayı- seç okey le sonra oyuna tıkladın mı çalışır