kardeş orda open kısmında commentary kısmını seç sonra bekle hepsi açılır, oyuncu ismine göre yada rastgele seçebilirsin sol taraftan. sonra ekranın sağ tarafında kulaklık simgesi var ona tıkla ses açılsın. her dinlediğin ses belgelerim klasörüne de atılır. sound forge gibi ses edit programları ile o sesleri editleyip tekrar sound masterla import edersin. bunu yaparken ses dosyalarını mono olarak kaydet, stereo yaparsan sorun olur mu bilmiyorum ama ben mono yaptım sorun çıkmadı. bi sorun çıkarsa buraya yaz akşamları bakıyorum. kolay gelsin...