Orjinal Mesajı Yazan: militan
biz dede arabasını şaka olarak boyayan adamı dövmüşlerdi:D
evet yav o konu çok tartışılmıştı bide mercedesin sahibi herifte tam mafya tipi vardı:D
bu video gerçek olmaz bence çünkü silahlı adam kamera şakası olduğunu biliyo niye kameralara görüne görüne vursunki adamı yalan geldi bana