bende hep yenı yabancılar bı uyum sıkıntısı yasıyorlar.takımın huzurunu bozmamak ıcın bı kısıtlama yaptım.ornegın daha once turkıyede oynamıs bı oyuncuyu getırırsenız hıc bı problem cıkarmıyor.eskıden turkıyede oynamıs su an aktıf oyuncuları arastırıyorum tek tek.bitirince burayada koymak isterim:)