selam arkadaslar fifada atigmiz golleri nasil kayitedebilliriz?
fraps (ama çok yavaş) (screen recorder lar da aynı işi yapabilir)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: