Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye
aynı tarzda müzik (!) yapan insanların, aynı tarzı dinleyen insanların birbirleriyle bu kadar uğraşıp küfürleşmeye kadar giden bu laflarını, "diss" adını verdikleri amerikan kenar mahalle lafları özentiliğini anlayamıyorum..
amerikan kenar mahalle lafları sözü doru fakar dier sölediklerin bu tarz dışında da var (küfür belki çok fazla kamoyunun önüne çıkmıo ama sataşma falan herbişi var)
tabi bu dediinde çok doru katılıorum.