ç@rşı_kartalı bu ilk facem ve ilk once dunyanin en ii kalecisinin facesini yapim dedim :), pek guzel olmasada ben yine bi screen koyayim dedim. yorumlarinizi bekliyorum :)
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: emany Cordoba iyi de nouma çok kötü be abi evet kardes haklisin, Nouma resimi cok kucuktu onun icin boyle oldu. yorum yaptigin icin tsk ederim.
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: alperenash update yap;) yapmaya calisicam, ama resim cok kotu onun icin guzel olmadi, ama cordiyle daha ugrasicam, cunku cordiyi boyle yapmak yakismaz :) o dunyanin en ii kalecisi ;)
TeCKiNG çarşı kartalı oyuna forma eklemişsin galiba nasıl ekledin yardım edebilirmisin ben kitserverla eklemeye çalıştım btn formalar defaulta döndü ve ayrıca lisansızlarından forması siyah oldu yardım et bi