muhammet_23 Slm.. Ben her iki yolda da denedim olmuyor.Online maç yapamıyorum. Host ayarını yaptım.Asus Combo adsl var. NBA06 da oynanıyor direct ip ile. Fifa05 de de oynuyordum. Ne yapmam lazım? Yardımcı olursanız sevinirim.
muhammet_23 isim: malicalo şifre: 23232323 msn: muhammet_ali_calo@hotmail.com Ayrıca direct ip ile de nasıl yapılıyor anlamadım..Onu da öğrenirsem ii olur. Thx..