Stephan_Appiah benim oyunda önder turacı 5 ay sakatlandı hem de çok güçlü yapmıştım önderi defansın kalesiydi yani bakalım şimdi ne yapacam ben :(
Frostmourne Arkadaşım yeni üyesin sanırım da, forum bilgi paylaşımıdır. Senin kişisel oyunlarından biz ne gibi bilgiler öğrenebiliriz ?
Stephan_Appiah tamam kusura bakma manager forumlarına pek takılmıyordum ne tür konuların açılıp açılmıyacağını da tam bilmiyorum yani daha dikkatli olurum.
bigstar ilk macına cıktı golunu attı dk 80 geldi hadi cıkarıyım dedimki sakatlandı 10 aydedi we bn sok oldum bunun yanında 2 yılımda (bu arada bn fbydim)gsyle macım wardı 1 hafta önce witti duzeldi dedim adam gs macına hazır olsun bnde ondan önceki samsun macında son 15 dk kala oyuna aldım adam yine sakatlandı 2 ay ondan sonra yane 2 ay sonra porto macına cıkardım adam ii oynadı 2 gol 1assist yaptı we antremanda yine 2 ay skatlandı uzatmadan size sunu söyliyim2012 yılındayım we witti bu yıla kadarsadece 5 mac yaptı :( dusunun halimi kimseyede gidemiyo herif sakat oldugu için bide yabancı kont unu etkiliyooo :(
cmc Cisse 5 ay 1 maç sonra Agali 7 ay ondan 1 hafta sonra Serkan Gedik 4 ay zaten tek forvet oynuyordum şimdi tüm yedeklerde gitti K.Erciyes'te napıcağımı bilmiorum...(Yıl 2008)
T.Henry nihat 4 ay sakatlandı. takıma 12 milyon dolara aldım. bize geldi 13 milyon dolar oldu. değerlerinin hepsi 15 20 flndı. sakatlanınca en yüksek değeri 15 di :( ve sakatlıktan çıktığında ise 6 milyon dolar dı. bizde sadece 4 maç oynadı. neyse şimdi biraz toparladı. ama eski nihat nerde... :( ara transferde satıcam büyük ihtimal.
Ozzy_AFR antalyaya lukunkuyu almıstım,ali lukunku ztn doping cezalısı baslıo cezası bıtınce oynadıgı ilk macta sakatlandı 9 ay bende sozlesmeyı karsılıklı fesh ettım:D1,5/2 yıl top oynamadı adam iyileşir iyileşmezde emekli oldu
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130 antalyaya lukunkuyu almıstım,ali lukunku ztn doping cezalısı baslıo cezası bıtınce oynadıgı ilk macta sakatlandı 9 ay bende sozlesmeyı karsılıklı fesh ettım:D1,5/2 yıl top oynamadı adam iyileşir iyileşmezde emekli oldu o adamda var bişeyler zaten :) en doğrusunu yapmış zaten o da FUTBOLU BIRAKMIŞ
eLanvitaL Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130 antalyaya lukunkuyu almıstım,ali lukunku ztn doping cezalısı baslıo cezası bıtınce oynadıgı ilk macta sakatlandı 9 ay bende sozlesmeyı karsılıklı fesh ettım:D1,5/2 yıl top oynamadı adam iyileşir iyileşmezde emekli oldu o adamda var bişeyler zaten :) en doğrusunu yapmış zaten o da FUTBOLU BIRAKMIŞ :D:D