"Dışarıda" olanı "Offline" gösteriyor:(.
Buna gerek yok cracks'in dediği gibi. Veya "Araçlar->Seçenekler->Gizlilik" sekmesine gelirseniz orada kişiler var herhangi birine sağ tıkladığınızda "Sil" seçeneği aktifse bilin ki onun listesinde değilsiniz ya da engellenmişsiniz(tam hatırlamıyorum hangisi:)).
Edit: Şimdi baktım sizi silenlerde çıkıyor.