Onlar Update'de Değiştircem ;) Kendim Yaparım Bişeyler Sorun Değil Onlar Su An Yama Çok Kötü Gözüktü Benim Gözüme Faceler Felan Olmayınca , Formalar Alphasız Olunca ;) Neyse Hepsini Düzeltcem inş. Demo Surumunu Böyle Sunayım Size Eksiklerimle Hatalarımla Güzel Bir Yama V2 ile Bitireyim ..