arkadaslar benim msn acılmio oturum ac diom ama o güvenlik duvarı yada baska bi nedenle acılmio dio onar diom onario giriom yine olmuo güvenlik duvarını kapatiom yine olmuo modemin firewall özelliği var ama ondan olacagınıda sanmiom yardım eerseniz sevinirim