vincente çift basıyorum olmuyor tek basıyorum olmuyor hep arkadaki adama atıyor .yakın direkteki adama orta yapamıyorum bi türlü.hep yerden orta mı yapacaz bu oyunda
sswift4 geriye basarak at bi de. ceza sahasının dışına orta yapsın. belki vole vuran olur ama arka direğe ben de atamadım.
emany Abi çok saçma bir konu ama ben birşey söyleyeyim Her zaman orta tuşuna 2 kere basın ve arkaya atın o zaman oyuncular çok güzel vole vuruyor
gostik_efe yerden sert ortaları deneyın kalecı sektırı gerıı sı gol olur:d 3 defa basın yerden atsın bazen sızın oyuncular bıle ayak uzatıo