Saptırmayın lem:)
Takım bugün beklenenden güzel oynadı, özellikle Hasan şaş gerçekten yaptığı ortalarla tehlikeli pozisonlar oluşturdu.
Gençelrimizi de özellikle kutluyorum
Bugü gördüğüm en büyük olumsuzluk uyuladığımız ofsayt taktiğiydi. Gerçekten tam anlamıyla beceremedik bunu.
Yine de kutluyorum özellikle Hasan Şaş'ı ve tabii ki Aydın'ı;)