Açıkçası Pes'in hakemlerinden çok memnunum hele deplasmanda oynadığım maçlarda hakeme küfretmediğim maç yok diyebilirim ama bu hem daha gerçekçi hem de daha zevkli, nerdeyse istanbul'da büyük takımlarla maç yapan anadolu takımına çeviriyorlar beni :)
tabii ilk başta zorlanmadım değil ancak alışınca faul sayısı oldukça azaldı, hakemden şikayetçi arkadaşlara tavsiyem oyunu biraz daha gerçekçi bir şekilde oynamaları (topu alınca Allah ne verdiyse atak yerine topa sahip kalarak rakip sahaya yerleşmek gibi, böylece bilgisayar size basmadan topu boş bir oyunucunuza daha kolay verebilirsiniz) ya da oyunun zorluk derecesini birkaç yıldız düşürmeleri. her iki durumda da faullerin oldukça azaldığını göreceklerdir.