Beşiktaş'tan ayrılması sürekli gündemde olan Ailton, artık siyah-beyazlı takımın başarısından başka bir şey düşünmediğini söyledi.

Beşiktaş'ta zaman büyük eleştiriler alan Ailton, Erciyesspor maçında taraftarlara gol sözü verdi. Brezilyalı golcü, "Artık geçmişi unutmamız gerekiyor. Hafta sonu oynayacağım başarılı futbolla taraftarlarımız mutlu edeceğim. Yeter ki taraftarlarımız bizi yalnız bırakmasın" dedi.
takım bulamadı ondan böle gaz gaz knşuo!!! bu taraftar sizi n zmn yanlız braktı ilk yarı her maç o stada gelmedik mi rekorları biz kırmadk mı?!?!?!