Sars virüsüde öyleydi.Medyada ne kdr abartıldığını ve Çin ekonomisini ne kdr kötü etkilediğini biliyorsunuz.Bu yabancı ülkelerin! Çin'e bie uyarısıydı çünkü bu ülke ucuz mal üretiyordu.Ama sars virüsünden ölenlerin sayısı 20 yi geçmemiştir.
Burda anlatmak istediğim medyanın gücü.Normal gripten 300.000 kişi ölüyor bir şey olmuyorda kuş gribinden(tavuk vebası) 4-5 kişi ölüyorda mı bu kdr olay yaratılıyor.Kuş gribi denen şey var ama büyütülecek bir şey değil.Sadece bazı şeyleri örtpas etmek için Doğan medya grubu bu kdr olay yarattı.Amerika nükleer santralleri füze ile vurmak istiyor ama bunu ıraktan yapamaz çünkü nükleer santraller türkiye sınırına daha yakın.Bu olay hem ekonomimizi etkiledi hemde doğubeyazıta yabancıların girmesine zemin oluşturdu.