The Patriot Kardeş facelerin çok güzel Yükselen Takımlar yaması yapıyorum Bursa,Antalya ve 3.takım olacak bu takımlardan bazı oyunculara face yapar mısın ? Hem yama da böylelikle daha iyi ve daha renkli olur :cool:
The Patriot ok o zaman ben sana iyi resimleri özel mesajla yollarım sende yap bana fsh ve o-dosyalarını yolla yamaya koyayım faceleri ok ;)
kaant oyundan açtığımız Zdata ların içindeki faces ler den bi kaç tane çıkartırmısın benim photo shop açmıyoda bende yapmak istiyorum
TrStyler 2007 arkadas lkar alin nobrenin fdace indirin yükleyin oyuna http://rapidshare.de/files/21097907/nobre_face_TRSTYLER.rar.html
fener_furko kardeşş benimmm için bi joe cole yaparmısın heryerde aradım bulamadım furkan278@hotmail.com a gönder yada buraya koy:)