beko anelka yetenekli ama sorunlu bir kişilik bence bu adam futbol oynamayacaksa jübilesini yapsın bıraksın bu işi... real madrid başkanı bu adam hakkında şunları söylemiş: "Bu çocukta şeytan tüyü var!!"
ŞANLI_ o galatasaraya bi gitsin oranın durumunu görsün sonra gelsin fenere bak nasıl oynuo '!!! o aldığı paranın hakkını vermek zorunda.
CarlosSantanaa ben olsam gitmem ne işim var israil'de hem cl'de iyi oynayıp daha büyük bi takıma gitme ihtimalim varken