Orjinal Mesajı Yazan: Stephan_Appiah
bence gs yi abartmışlar
normalde küme düşmesi gerekir :) :) :)
O kadar deil de bende ilk sezon 14. olmuştu zor kurtuldu yani hemde o sezon küme düşenler g.birliği antep denizliydi 1. fb 2.samsun 3.malatya ydı bjk 11. olmuştu
NOT: abarttığımı düşünenler olabilir ama kesinlikle doğru!!!!!