mahmutcank ya kardeşim şu yamaları yapıyosunuz güzelde şunların playstationdada olsa daha iyi olmazmı yaaa :( mesela inönü stadı , şükrü saraçoğlu stadı ve türkiye ligi olsa olmazmı pes 5 in yaa bi yardımcı olsanız
Dabulu valla ben bizim burada ps2 cafe de arkadaşla oynarken mecburen we9 we turka ile oynuyoruz pes5 için de ps2 we turka yı sabırsızlıkla bekliyoruz...
emany İşte size _gökhan_ arkadaşımızın yapmış olduğu patch linki: http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=57249&pagenumber=1&perpage=10
Lewi_wills beyler gecen gun kiler kurcalarken ps one buldum da pes için çıkan en son ps one oyunu ne? we8 mi?
capoxfile Orjinal Mesajı Yazan: Lewi_wills beyler gecen gun kiler kurcalarken ps one buldum da pes için çıkan en son ps one oyunu ne? we8 mi? we8 olması lazım...