Caglar07 programı yükledim başlattım ama uygulama düzgün olarak başlayamadı diye bir başlık çıktı.Yardımlarınızı bekliyorum
The Patriot creation center için gereken frameworku bana yollayabilecek var mı? varsa hknycl_66@hotmail.com a yollasın lütfen!...
mete_kaan33 abiler bende download bölümünde gökhan abinin eklediği creation centre yi kurdum bilgisayarımda setupunu çalıştırmaya çalşıyorum cd istiyor ne yapmam lazım
Yavuz55 creation center için gereken frameworku nerden alcam ? Bilmiyorum Lütfen yardim edin simdiden tsk.
DjMaHo ya ben creation centeri yaptim olmayinca Net.Framework onuda yaptim oldu sonra ertesi gün bu cikiyo CreationCentre2006.exe - Common Language Runtime Debugging Services ne demek istiyor burda yardim lütfen