Orjinal Mesajı Yazan: oxxo73
öyle böyle bi ses değil evde sanki ralli var ya ekran kartını yakıcam oynaya oynaya ya bilgisayarcıyı vurucam adam götürüyorum bi şey yok eve geliyorum ötüyo
Evi Değiştir O Zaman :)
Neyse Şaka Falan Bir Yana Aynı Olaylar Benimde Başıma GEliyor.Müşteri Getiriyor Bilgisayarı İşlemciden Ses Çıkıyor Diye.Test Ediyoruz Hiç Bir Sorun yok Bu Tür Olaylar Klasikleşti. Bilgisayarın BElki Masada Veya Artık YErde Eğik Durmasıda Ses Çıkarmasına Sebep Olabilir.
Eğer Maddi Olarak Sorun Yok İse Ekran Kartını Değişmeni Tavsiye Ederim.Ekran Kartın Geforce 5200 Müş.Sana Oyunlarda Ati Radeon Öneririm. ;)