ben fenerbahçeye ses dosyası eklemek istiyorum ama nasıl yapıldığını bilmiyorum bana yardım edebilecek olan varmı?
bir şey daha söylemek istiyorum
daha önce yapılan taraftar ses dosyasının sesi az geliyor onu nasıl yükselte biliriz.oyundaki sesleri açtım yinede az geliyor