Mr.Rome Arkadaşlar! Yapılan harika Saracoğlunu oynmamak için yükledim. Ancak menüde stadı görebilirken oyun içinde stad hala Delle Api. Greksiz başlık açmayayım diye bayağı bir aradım forumu ama bulamadım. Yardım ederseniz sevinirim.
Mr.Rome Tam olarak yaptım. Ama artık sorun değil. Çözüldü problem. Ancak öncekinden farklı hiçbir işlem yapmöadım. İlginç. İlgine teşekkürler