Ben öle denedim ama futbolcu isimleride silindi takımlarda silindi. ama ''O'' dosyasını sildikten sonra cıkmayın oyundan ve edit e girip sadece siyah olan takım formalarını formaları default yapın sonra editten cıkın (zaten cıkınca kendi kaydediyor) sonra cıkkıp tekrar oyuna girerseniz formalar siyah cıkmaz...