Ya bu adam olduğu sürece galatasaryın başarılı olması imkansız.Hiç birşey doğru dürüst yapamadılar 4 senedir takımın başındalar hiç bir halt edemediler.Beyefendi çıkyor programa senelik 15 mil. dolar zaten açık veriyo bu takım ondan bu borç oldu diyor ya gelip biz mi düzeltecez bütçeyi kimin görevi yönetimin yönetim ne yapuıyor hiç ondan sonra ahkam kesiyor futbolcular kaçıyor prestij deseniz yerlerde ya bu genel kurul seçimlerinde de bu adam kazanırsa ben bu takımı tutmam yaaaaaaaaaa