Wake ya arkadaşlar benim fifa artık yüklenmiyor yusuf arkadaşımızın dediği gibi cdye format çekemedim çünkü laptopba format atmıştım cdde yoktu ne olur yardım edin programını ben bulamadım lütfen yardım edin!!!!!!!!