valla bende sorunsuz yukledim ve sorunsuz calişıyor :D ..tekrar yuklemeyi denemeni öneririm..benim canımı sıkanda çimler,saha zemini çok kotu gorunuyor..bir iki yama (saracoglu ve A.olimpiyat)paylaşmış arkadaşlar saolsunlar:) onlar iyi ama diğerleri berbat.ayrı bir çim patch mi istesek n'apsak(yaw cok oluyoz ammaaa :D:D)