Silent Scream slm ben yeni üye oldum merak ettimde en cok hangi lig ve hangi takımlar tercih ediliyor ve potansiyeli kuvvetli takımlar hangileri sizce??
Thor Ben genelde CM serisinde yıllardan beri FCK, United, Millwall, Valencia, Lecce, Bayern München, VfB Stuttgart(Son zamanlarda daha çok) takımlarından birini seçerim.
Dabulu fm 2006+ yı çok oynamaya vaktim olmuyor. şu ana kadar 2 new game açtım ikisindede gs ile başladım. ilk save game bozulduğundan yeni oyuna başlamak zorunda kalmıştım..
Ozzy_AFR valla hep yenı serılerde sıftahı antalyasporla yaparım:) sonra da buyuk takımla zevk alamıyorum kucuk bı takımı kademe kademe yukseltmeyı daha cok sevıyorum.ya bi super lig takımı ya bi seri B takımı yada bir ingiltere 2.lig takımı