Last_Blow Arkadaşlar ben sene başı bir oyuncu almıştım takımımda görünmüyor ama. Search kısmına oyuncunun ismini yazdığımda bende olduğu görünüyor ama kadromda yok. PAF Kadrolarıma da baktım orda da yoktu oyuncu. Screen koyuyorum;
Dabulu Benmde başıma hiç gelmedi ama save game editör kullandıysan o oyunda belli bozulmalara yol açıyor ondan olabilir...
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin kardeş üzüldüm walla.. Ama skinin nedir söylesene? Turnstyle olması lazım
RubenMartin hacılar ben turnstyle kullanıyorum... Aurora 2006 var bende ama bu kadar iyi değil... fasonmudur nedir...
Frostmourne Muhtemelen mafya işe karışmıştır. Onu imzadan hemen sonra kaçırıp senden fidye isticeklerdir. 2 hafta içinde "news" kısmında çıkar. Fidye içinde pazarlık yapabilirsin. Mesela onu ver al bu adamı gibi. Az sabır
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Muhtemelen mafya işe karışmıştır. Onu imzadan hemen sonra kaçırıp senden fidye isticeklerdir. 2 hafta içinde "news" kısmında çıkar. Fidye içinde pazarlık yapabilirsin. Mesela onu ver al bu adamı gibi. Az sabır Sen ne komik şeysin öle :)
Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow İyi ki bişey sorduk ne güzel cevaplıyorsunuz siz öyle. 1.si soru nerede ? Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Arkadaşlar ben sene başı bir oyuncu almıştım takımımda görünmüyor ama. Search kısmına oyuncunun ismini yazdığımda bende olduğu görünüyor ama kadromda yok. PAF Kadrolarıma da baktım orda da yoktu oyuncu. Screen koyuyorum; 2.si Biz sigames kod yazarları değiliz. Böyle soruya böyle cevap
NuKe_15 Abi adam unaviliable olabilir filtreden bi baksana Edit: simdi baktımadamın sakatlıgı ve cezasıda yok