walla ben Barcelonayi aldim Yaslilari cikardim hep
Transfer yapdim 3 tane genc oyuncu aldim
17 yas Kaiser,21 yas Shucher,Aimar 26 yas hem ucuzlar hemde gelecekdeki yildizlar
bence mantikli, ucuz ve genc oyuncular alin sonra takimda buyutun onlari futurstar..:D:D:D