barishagi arkadaşlar az önce başıma gelen bi olaya çok şaşırdım.auta çıkan toptan sonra kaleci kayboldu ve kaleciyi bir daha gören olmadı :D Kendisinden halen haber alınamadı. Ailesi perişan, ağlayarak yolunu gözlüyor. Van Der Sar .. geri gel lütfen :D
Peshayat walla bu oyunda hersey oluyo acikcasi bikere ben sahaya 9 kisi cikmistim sonradan farketmistim brezilyada boru gibi dosedi sonra
emany Bence bu bir aldatmaca maçta bir kırmızı kart görülmüş zaten maç bilgisayara karşı değil iki kişi oynuyor kaleci kalesinden açtırılmış ve 2. oyuncu topa vurmuş kaleci zaten kalesinde yok top kalenin ordayken bir screen çekilmiş yoksa böyle birşey olamaz
barishagi Orjinal Mesajı Yazan: emany Bence bu bir aldatmaca maçta bir kırmızı kart görülmüş zaten maç bilgisayara karşı değil iki kişi oynuyor kaleci kalesinden açtırılmış ve 2. oyuncu topa vurmuş kaleci zaten kalesinde yok top kalenin ordayken bir screen çekilmiş yoksa böyle birşey olamaz arkadaşım bu screende hiç bi yamuk yok.zaten aut atışı var orda senin dediklerinle alakası yok
barishagi kaleci kaybolunca oyuncu değişiklği yaptm,, van der sar bi anda geri geldi ve oyundan çıktı :Dhoward girdi yerine ve maç o skorla bitti
Emir99 Orjinal Mesajı Yazan: emany Bence bu bir aldatmaca maçta bir kırmızı kart görülmüş zaten maç bilgisayara karşı değil iki kişi oynuyor kaleci kalesinden açtırılmış ve 2. oyuncu topa vurmuş kaleci zaten kalesinde yok top kalenin ordayken bir screen çekilmiş yoksa böyle birşey olamaz radara bak.oyuncuları say !!
Venom emany ilk önce öyle düşündüm ben de ama dediğini yapmak çok zor... ve aut çizgisinin orda duruyo top...
Dabulu benimde başıma buna benzer bişey gelmişti pes5 te. ben hazırlık maçları yaparken pozisyon gereği kalecime dönmem gerekti topu pasolarak yerden kale ye doğru attım ama kalede kaleci yoktu ve dolayısıyla kendi kaleme gol attım :(