Sanitariumkerem Arkadaşlar fifa 2004'ün yamalarını açarken ICON diye bi sayfa açıyor ve yükleme olmuyor. Bu konuda yani nasıl download yapacağım konuda yardım ederseniz çok sevineceğim.. Teşekkürler