arkada$Lar i$te kendine iyi ßak lafına verilen cevaplar
- kendine iyi bak.
- nereme bakiyim, üstümde başımda bi şey göremedim ben...
- kendine iyi bak.
- sagol aslanım, görüşürüz. sen de benim kendime baktığımdan daha iyi bak.
- kendine iyi bak.
- olur, soylerim.
- kendine iyi bak.
- evde ayna yok.
- kendine iyi bak.
- dusuk ihtimal ama bakarim.
- kendine iyi bak
-bakarım koçum senin gözün kalmasın yeter.
- kendine iyi bak.
- kendin kim?
- kendine iyi bak
- bakmak önemli değil önemli olan görmektir, dışarıda yaşadığın her tecrübe aslında kendini keşfetmen için hede hödö
- yaaa marjinal olacam diye maymuna döndün iyi niyetle bir şey söyledim sağol dersin geçersin sözlüğe girdin diye maymun mu olman gerekiyor?
- pardon abi
- kendine iyi bak
- anan baksin
- kendine iyi bak..
- sana ne? elalemin derdi seni mi gerdi?
- kendine iyi bak.
- bakarsam bağ bakmazsam dağ mı olacak?
- kendine iyi bak
- sen kendine bak be!
- kendine iyi bak.
- ben su icmem!
- kendine iyi bak.
- hangi açıdan ?
- kendine iyi bak
- görebilseydim bakardım
- kendine iyi bak
- ben baktım yanlış bişey göremedim. ne vardı?
- kendine iy bak
- .......
- kendine iyi bak biladerim
- .......
- şşş sana söylüyorum cevap versene alooo
- .......
- tamam bakıma gidiyorum
- kendine iyi bak
- baak baak baak!gider ayak emir de verirmiş!
:D:D:D:D:D