arkadaşlar knight ta giriyorum ID mi şifremi yazıyorum server dolu diyor.:Dama bunu hep yapıyor server boş hala dolu diyor başka yerde giriyom oluyor.ama evde olmuyor hep dolu yazısı çıkıyo (10068) gibi....Birde launcherden girdiğimde LOGİN SERVER CONNECTİON FAİLED!PLEASE RETRY CONNECTİNG! launcherde bu yazıyor..ama oyuna gayet rahat giriyor. sadece hep ama hep dolu diyor...ne yapabilirim?iyi günler..