eLanvitaL arkadaşlar benden size bir tavsiye adam yorgun olduğu zaman hiçbir şey yapamıyo onun için en fazla 3 saat oynayın oynadıktan sonra yarım saat yada 1 saat ara verip bir daha oyuna başlayın
IAdam ben nezaman araba çalsam arabaları başka şehre atıyor acaba nerde problem var bıktım seferi gibi dolaşıp toplamaktan
serhatkoyuturk Orjinal Mesajı Yazan: patex registeretion e mailime gelmiyo biri neden olduunu söleyebilir mi? junk mail'e gelmiştir
serhatkoyuturk arkadaşlar bi çocuk var kayaa diye aranızda tanıyanız varmı beni tehdit etti kapkaç'ta 6,000 dolarını yürüttümde:) bi el atarsanız sevinirim
noyan arkadaşlar birincisi aileye almak isteyenler thief ve üstü istio 2.cisi aile kursak ii olur ama nsl kuruluo bilmm 3.sü kapkaç yapmayın ben thiefken öldürüldüm(swindlerin çaldim) 4. nicklerinizi verin benim arklar sağlam korurruzz tabi ben yaşarsam
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* Ben baya oynadim bu oyunu sonra reset attilar aq sevmemistim zaten pek öhüm öhüm.... :)
serhatkoyuturk benim nickim serhatizmir ama işi hallettim şimdi hırvatistanlı bi çocuga kapkac yaptım ondan daha haber cıkmadı bakalım nolcak
noyan arkadaş lar kapkaç yapmayın para gelio ama ii birinin swindler falansa gözlerini kırpmadan gebertiyolar son ra haydi baştan kas
serhatkoyuturk kapkaö yaptığım cocuğum seviyesi benden cok yuksekse özür diliyip paranın birazını iade ediyom bölece ölmekten kurtuluom
The Groove ben oynuyorum.ve çok zevkli:) cuma günü oyuna reset atıldı(bug). ve türkçe serveri oynamanızı tercih ederim.www.barafranca.gen.tr.ark. olmak isteenler nick yazsın:)