eLanvitaL oyuna gir diğinde sol tarafta suç başlığı altında suçlar sçeneğini tıklıyosun tıkladıktan sonra karşın çeşitli suçlar çıkyo örneğin anasınıfını bas,kokoreçci soy,kuyumcu soy ve bunun gibi birçok suç çıkıyo oradan suçunu seçip suç işle seçeneğine tıklayıp suçunu işliyosun
bart_ Sağol.. Ben zaten şimdi girdiğimde gördüm onu, ilk önce ingilizceydide bazılarına anladım bazılarına anlamamaıştım anlamadıklarım arasındada onlar vardı.. İlgilendiğin için sağol.... EDİT: ilk denemede yakalandık..:D
eLanvitaL nasıl yaptın ya okadar allah allah benim daha arabam yok ben delivery boy'um anaokulu basıp duruyom kaç saattir. EDİT:artık picciotto'ya yükseldim
eLanvitaL bence sürekli anasınıfı basın ben öle yaparak çok para kazandım tam araba çalacaktımki biri beni son anda fark ettiğinden dolayı çalamadım.Ama oyun gerçekten çok sürekleyici ve güzel
eLanvitaL ya arkadaşlar araba çalmak için hangi seçeneği seçiyosunuz.örneğin maç sırasındamı yada geceyarısı özel bir otoparktan mı? hangi seçeneği seçiyosunuz?
yose5 beyler ben bir araba çaldım mercedes benz fiyatı:145,000$ hayatım deişti,ben siize derimkii araba çalmaya yeltenin ana okulu basa basa 40 yılda para kazmrsınz ama biyandanda iyii sewiye gücünz artar ama araba çalma girşimnziii ertlemyin
SuperBamm beyler ben baya ilerledim bu oyunda picciotta nun %60 ındayım ve 10 000 dolar param 3 arabam var :) tabi 1 kickboxing skills silah ve 15 mermi
cangokce Orjinal Mesajı Yazan: yose5 EWT BEYLER BU OYUNA KÜÇÜK BİR WEELET OLARAK BAŞLIOSUNZZ SONRA KİMMİİ OLUOSUNNZZ BİR MARLON BRANDO OLUPP ÇIKIOSUNZZ....İLK ÖNCEE KAPKAÇÇ FALAN YAPIOSUNZZ SONRA ARABAA ÇALIPP SATIOSUNZZZZZZ CASİNOYA GİRİOSNZZ SİLAHLAR KORUMALAR UÇAKLAR VİLLLAR ARABALR ÇELİK TAKIM ELBİŞSELER SİZİ BEKLİORRRR....OYUNDAAA BİDE AİLEE OLAYI WAR AİLE DEDİİMM BİR ÇETE BİR AİLEYE GİRİP ARKNIZII SAĞLAMA ALIOSUNZZ NESE DAHA AÇIKLAMAA YAPMİİİM BİDE SİZ BAKIN OYUN MULTİPLAYER WE ONLİNEDIR....TÜRKÇE DİL DESTEİ WARDIR....ÜCRETSİZDİR....İYİİİ OYUNLAR www.barafranca.com not:bazen girmeyebilr siteye normall olark görünn hemen düzelio.... Ya arkadaşlar not da diyo bazen girmiyor diye,normal olarak nasıl görüncem ben siteye?bende açılmıyor?nasıl açacam yani sayfayı?Yardım ederseniz????