bence mw iyi derim
ben u2 yi begenmemiştim çabuk sıkmıştı beni.u1 daha iyiydi
ama mw da 7. deyim hiç sıkmadı beni.
ya bu neon,hoparlör fln diyosunuzda bu oyun gündüzde geçiyor bi kere neon u hiç düşünmeyin.hoparlör işi ben hiç sabahleyin arabasındaki müziği son ses açıp dışarı çıkan birini görmedim(2 kez gördümde istisna)bu olay gece daha yoğun olur.
yani sabah ile gece oyundaki update leride etkiliyo.