Kerem İşte sonunda bir yamam daha en sonunda %100 türkçe menü olarak adlandırdığım bu yama bazı kelimeler yanlış olmasın diye şimdi çıktı!!! ve bunu yüklediğinizde backgroundlar eklenir!!! ve link rapidshare: http://rapidshare.de/files/11220279/Tuerk_e.exe.html
yusuf_19 hojam ellerine sağlık hemen yukluyorum :D eywallah...unutmada hocam bu yama TSL v1.0 ve TSL v2.0 ile uyumlumu sayfılar..
Ricardo Ya artık yeter gerçekten yeter hem benim yaptığım işin üstüne yatıyorsunuz hemde yalan söylüyorsunuz...Bari bide %90 olsa bu %90'sa şu anda benim yaptığım %300 ki bunuda sen yapmamışsın ha bazı yerleri çevirilmiş hakkını yemiyelim tek kelimeler onlarda...Yaptığın bana karşı saygısızlık ve suç vereceğin cevabı merak ediyorum ve konuyu silip şimdilik dosyayıya da kaldırmıyorum...Ayrıca artık şunu anladım ki Türkiye'de tek full FIFA çevirisi yapan kişi benim heralde...
Kerem yok ya unidb v4.00'la o kadar uğrastım hemde yalan soylemıorum ben onu by selım'le yaptım oldumu cevao
Kerem Yakında içinde scn takımı olan yamayıda koyucam sonrada hala benim dicen mi? ben hic kimseden almadım hatta ben iki haftadır internet cafe'den bağlanıyorum vede TSL 1.0 uyumlu
Kerem kardeş ben bir akıllılık yapim dedim final edition'daki türkçeleri fifa 06'ya çevirdim kalanlar benim pro çevirim yaptı!!!