Arkadaşlar ben bu oyunu 5 seneden beri oynuyorum ama artık bu aşık oldugum oyunu oynayamıyorum nedeni de sanal bellek in düşük olması
daha öncede böle bi konu acmıstım denetim masasından sanal bellek ayarını yükseltmemi söledi bi arkadaş yaptım ama bi fayda etmedi
ne yapsam arkadaşlar ram de 512 ama yinede sanal bellek hatası veriyo hard disk de az yer var ondan kaynaklanıyo olabilirmi ?
noolur yardım edin !!!