NuKe_15 Evet beyler mac hakındaki yorumlarınız neler.Büykük ihtimalle ben bu maça gidiyorum ilk maçım olucak İnşallah Bence 3-1 alırız maçı
Makaay valla girmicem hakem olayına hiç,cünkü hu baskan oldu daha cok şeyler göreceğiz,bu günkü onların yanında süper kalacak...
Dabulu üüüühhh maç bu akşammıydı yaw ben farkında bile değilim 3-0 bitti demek umarım bizde (GS) kazanırız puan farkını koruruz...
Kokane Anelka berbatti. Nobre cabaladi ama etkisizdi. Tuncay cok hosuma gitti. Volkan nerdeydi? Rüstü daha cok güven veriyor. Futbolcular bile sIk sIk topu geri verdiler. Volkanda korkuyorlardi sanki.
NuKe_15 3-0 aldık İlk stada gidisimdi ve cok guzrldi muhiş etkileyici bir stat Rüştu hiç ama hiç topa vuramıyor ya rakibe ya taça:D