yaa arkadaşlar bende galatasarayla lige başladım.Lig maçlarında gs nin stadı real madrid in stadı oluyor ve değiştiremiyorum.Dediğiniz gibi pes5 faneditor programını yükledim.Onu açtığımda gs nin stadı zaten ali samiyen gözüküyor ama oyunda real in stadı oluyor.Değiştiremiyoruz yani.Bi el atın size zahmet oyunun zevki kalmadı.
Birde taraftar sesi gol olduktan sonra çok az çıkıyor.Yani weturkayla gelen ses dosyaları iyide ben onları değiştirmedim spiker orjinal kalsın diye taraftar seslerinin id leri ne onları atmak istiyorum sadece.Yani türkçe spiker istemiyorum.
Son olarak weturka muhteşem bişey olmuş.Emeği geçenlere saygılarımı sunuyorum.Yalnız türkçe spiker olayı oyunun gerçekçiliğini biraz engelliyor.Gol olduktan sonra spikerin gol diye bağırması ve çak ibocum içelim demesi o anda heyecanı bitiriyor.:):):)