Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Dediğinizi yaptım ve menülerde artık gamepad ile dolaşabiliyorum. Ama şimdi de başka bi problem var. player 1'i gamepad olarak tanıtınca player 2'yi klavye olarak tanıtamıyorum. Bu durumda da biri klavye biri gamepad olmak üzere iki arkadaş karşılıklı maç yapamıyoruz. Sanırım karşılıklı oynamak istediğimizde her seferinde settingsten player 1'i klavye olarak tanıtmalıyız. Çünkü player 2, 3, 4 vs. klavye olamıyor. Bu konuda söyleyebileceğiniz bişii var mı? Yoksa doğru mu anlamışım...