MateJa emin değilim ama çıkmaz. zaten pc ye nba live 2006 yokmu :D çıksada o grafiklerde oynayabilmek için süper bi pc ye sahip olmak gerekir :)
tolgatmac benim dergilerden sitelerden okuduğum kadarıyla muhteşem bi oyun.hatta bi sitedeki yorumda biri'bu oyunu oynadıktan sonra nbalive ın cd kabına bile bakmazsınız' dedi.
bandobras tamam nba var ama onun grafikleri bunun gibi değil...birde bir sitede x box için çıkan nba 2k6nın incelemesini gördüm adam yere göge sığdıramadı...belki o çıkar:D bir ümit:D
m0K0k0 ben bir sitede incelemesini okudum resimlerine baktım gördüğüm kadarıyla müthiş bir oyunn ama pc ye çıkmaması üzücü :(
RentleSsPR ya arkadaşlar şu oyundan bahsetmemek lazım aslında çünkü bu oyunun böyle grafikli olanı xbox360 için çıkıyo ve bu alette türkiyeye gelmiyo şimdi gelde üzülme:(
bandobras ben o konuda çok şanslıyım işde..kıbrıs AB ülkesi olduğu için ilk çıktığı hafta geliyor:D zaten microsoftun kendi market gibi bir yeri var:D
RentleSsPR Orjinal Mesajı Yazan: bandobras ben o konuda çok şanslıyım işde..kıbrıs AB ülkesi olduğu için ilk çıktığı hafta geliyor:D zaten microsoftun kendi market gibi bir yeri var:D bizede yollarsın artık;)