haktan1905 arkadasım saol da ya bn bundarı indremedm resimlerin üstüne tıklıom dowland diom hiç bilmedim bi yer gelio napıcamı bi yassan bi yardım cı olsan paylasım için de cok saol:D
ne_co Orjinal Mesajı Yazan: IGDIRLIGENC76 trabzonspor home KArdeş bu formalar dan TS home GS home Away formaları benim formalarım çalınmış bulunuyor resmen..Ayrıca BJK Siyah beyaz forma da senin değil..
hasanyasaralkan ben fenerbahceyi...ve besiktaslari yaptim digerlerini indirdim demiş neco tekrar oku istersen yanlış olmasın :)
ne_co KArdeş gördüm dediğini ama bize haber vermeden yayınlıyor.birde formaların yanına kendi adını yazıyor ben ona kızdım.Yayınlamak isteyen var istemeyen var.Yani sorup yayınlamamasına kzıdım:(
koyu_bordo beyler allah rızası için diyom ya bi bakın şunların trabzonsporunu yapın cennete gidecksiniz valla
bjkaan_93 bu formalar nasıl yapılıyor oyunun içinden mi? yoksa dosyalardan mı nasıl yapıldığını anlatır mısın?AÇIKCA ( formalar güzel ama TEBRİKLER)
kaleligs http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=64729 selam sende bunlara bakarsan sevinirim ve herkesin düşüncelerini merak ediyorum