Makaay teşekkürler. basit bir oyun olmus.buffona göre sol alt tarafa vurduğunuzda hepsi gol edit: değilmiş:)
Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: ahmet26 Güzel oyun ama hemen sıkıyo Güzel oyun hemen sıkmaz. Hemen sıkıyorsa güzel oyun değildir. Yada çelişki içinde boğuluyorsun