Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne
Konuşulan muhabbetlere bakın. Yakında "pilav üstü kuru yerken üstümü kirletmedim" diye konu bile açılabilir
bak adam gibi cevap yaz yazacaksan da benim kafamı bozma. Burası bir forum alanı ve burada bana ilginç gelen konuyu açtım. Senin ilgini çekmiyorsa konuya da bakma cevap ta yazma. nasıl muhabbet yapacağımızı da sana soracak değiliz kurallara aykırı muhabbet yaparsak gereken yapılır zaten. kendini heralde her konuya cvp yazmak zorunda hissediyorsun da gelmiş burada laga luga yapıyorsun.
İlk olarak senin mesajlarını ve kaliteni biliyorum. Bu yüzden forumda adamlık dersi verecek en son kişisin. Ayrıca kafanın bozulup bozulmaması pekte ilgilendirmiyor beni. Sana ilginç gelmiş bana gelmemiş sorun orada değil zaten. Ayrıca konu, kurallara aykırı olduğu için değil, son derece gereksiz ve açılmış olmak için açılmış olduğuna inandığım için eleştirdim. Benim eleştirim de kurallara aykırı olsaydı gerekli şeyler yapılırdı. Bak Makaay'a , gerektiği sınırlarda geyik bile çevirdik. Ama pek anlayamamış olmanı, forumda hep mizah forumunda ve "süper saol, zuahhaha, :D:D:D:D " şeklinde postlar atmana bağlıyorum