Orjinal Mesajı Yazan: hknycl_66
önceliklle programın çalışması için Microsoft .Net Framework un bilgisayarınızda yüklşü olması lazım
Vallahi Aynısını Yazacaktım Diğer İki Mesajı Okuyunca Ama Bir Baktım ki Bu yazı Var:D
_______________________
Burası TÜRKİYE,Ya Sev Ya TERKET!